top of page
  • Obrázek autoraJ Kral

Pražské courání 5.0


Trojský most


Z minulého courání vám dlužím sochu sv. Jiřího. Bohužel se nemůžu dostat na nádvoří Pražského hradu, jsou tam zabednění. Taky jsem tam lehce urazil patrona české země, předsedu české vlády a jeho ministra a bikery. Bikerů se nebojím, jsou pomalí a ujedu jim. Jejich jediná šance je překvapit mě, podobně jako Zlomeniny přepadly Klikoše s přítelem. Za tím, že sv. Václav je srab si stojím.




A teď něco pro Babiše: Milý Andrejko! Až tohle budeš číst, slituj se nad ubohým cyklistou a prodej ze svého holdingu výrobce Jesenky. Já ve své mladické nerozvážnosti bojkotuji všechny tvé výrobky a to, že se u tebe dělá Jesenka je strašně krutý trest za pár slov o tvém původu. Kup si třeba Prazdroj, ten už teď chutná jako bys ho vyráběl.





V Praze je 18 mostů přes Vltavu (Myslím plnotučné mosty, pak je zde spousta mostů, lávek a různých konstrukcí, které nevedou přes celou řeku a náhodně padají do vody.) To je o 18 mostů víc než v Brně. To prosím není žádná pomluva, ověřil jsem si to u sestřenice, která se k žalu celé rodiny vdala do Brna a už 33 let všem lže, že je tam šťastná. Celková délka mostů je přes 7 kilometrů, což by v pohodě stačilo k přemostění té skvrny na mapě České republiky (Na souřadnicích 49°11′43″ s. š., 16°36′30″ v. d.) od Kohoutovic do Maloměřic.




Po 8 mostech jezdí tramvaje ( Někdy vám ji vyfotím, abyste věděli o co jde.), po 4 vlaky.

Původně jsem jel od Zbraslavského mostu a chtěl projet cik cak všechny mosty až k Trojskému. Nikdo mi neřekl, že v 5 ráno toho moc nevyfotím a navíc mi umřel telefon na slabou baterku. Tak jsem si k radosti všech kolegů zajel do práce na kafe a pro služební mobil a vyrazil přes Újezd, Malostranské náměstí a Holešovice po Argentinské a Partizánské k Trojskému mostu. Poté jsem statečně překonal svou fóbii a projel centrum po náplavce. Jen na Barrandovském mostě jsem přejel na druhou stranu, tak statečný abych pokračoval po Modřanské stezce nejsem.




Když už jsem dojel znovu na Zbraslav, vyšlápl jsem si Břežanské údolí. Špatná zpráva je, že je mnohem strmější a delší než vloni.

Mosty nejsou řazeny chronologicky a nějaké jsem i vynechal, když jsem hluboce zadumán projel kolem nich.































6 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page